21 Şubat 2020 Cuma 18:21

ASAYİŞ ŞUBE MÜDÜRÜ İNTİHAR ETTİ

Asayiş Şube Müdürü intihar etti
17 Şubat 2019 Pazar 18:26

.


Hatay'da 3.Sınıf Emniyet Müdürü odasında intihar Etti.

Hatay'da 3.Sınıf Emniyet Müdürü M. A. tabancasıyla makamında intihar etti.

Olay, bugün 14.30 sıralarında Hatay İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürü odasında meydana geldi.

Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürü M. A., çağrılan ambulansla Hatay Hastanesi'ne kaldırıldı. Ancak yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

M.A.'nın intiharıyla ilgili soruşturma başlatıldı.

Bu haber 1806 defa okundu

İLK VE SON OLMAYAN İNTİHARLARIN SEBEBİ NEDİR

MOBBİNGLERİ KİM YAPIYOR
18 Şubat 2019 Pazartesi 01:58

BU POLİS İNTİHARLARININ GEREKÇELERİNİ KİMSE NEDEN RAŞTIRMIYOR POLİSİ İNTİHAR ETMEYE ZORLAYAN ETKENLER VE MOBBİNGLERİ KİMLER YAPIYOR DİYE ARAŞTIRILMAZ SADECE İNTİHAR ETMİŞ YAZIK DEDİKTEN BR MÜDDET SONRA UNUTULUYOR BU MESLEKTAŞLARIMIZ AMA HANGİ SIRLARIYLA GÖMÜLÜYORLAR BUNLAR NEDEN NEDEN AÇIĞA ÇIKARTILIP O İNTİHARLARA ESAS SEBEP OLANLARA GEREKLİ CEZALAR VERİLİP BİRDAHA YAPMAMALARI SAĞLANIP İNTİHARLARIN ÖNÜ KESİLMEZ..ALLAHTAN RAHMET KALAN AİLESİNE BAŞI SAĞOLSUN...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok ğzgünüm

Hasanyetişgen
17 Şubat 2019 Pazar 23:51

Devlet polisine hiç sahip çıkmıyor, bunun gibi kaç arkadaşımız.intihar etti.Allah ailesine polis teşkilat mensuplarımıza.sabır versin. Ben emekli oldum kurtuldum. Mobing uygulamalar siyasi. Baskılar bunlara bir örnek.bende çalışırken, düşündüm ama ne yazık ki ailemin dini telkinleri namaz kılmak bunudülğncemi yok etti.Allah sabır versin aile ve çocuklarına mekanı cennet olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Taziye

Terazi
17 Şubat 2019 Pazar 23:49

Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun.Allah ailesine sabır versin demekten yazmaktan bıktık.Allah polisi bu hale düşünenlerin belasını versin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Taziye

ERTUĞRUL VERDI
17 Şubat 2019 Pazar 21:17

ÂLLAH RAHMET EYLESİN. BAŞIMIZ SAGOLSUN .CANINA KIYMAYA HIC BIR ŞEY ICIN DEĞMEZ BE KARDESIM.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla