20 Mart 2019 Çarşamba 19:22
 
Öncekiler Sonrakiler

EMNİYETTEN SİLAH ÇALIP SATAN POLİSE CEZA YAĞDI

Emniyetten silah çalıp satan polise ceza yağdı
11 Ocak 2019 Cuma 09:00

.

GAZİANTEP Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü’ndeki skandal, FETÖ’den gözaltına alınan S. adlı kadına ait iki cep telefonu ve bilgisayarın emniyette kaybolması üzerine ortaya çıktı.

Polis Hüseyin Yüksek, “Cihazlar kaybolmuş” diyerek kadına 5 bin TL ödedi. Ancak kadın şikâyetçi olunca şebeke çökertildi. Yüksek’in başta FETÖ çeşitli operasyonlarda ele geçirilen silah, bilgisayar ve telefonları sattığı anlaşılınca onunla birlikte 4 polis tutuklandı. Yüksek, 46 silah satıp 120 bin TL aldığını kabul etti.

Gaziantep 11’inci Ağır Ceza’daki son duruşmada, polis Hüseyin Yüksek’e ‘silah satma, zimmet’ dahil suçlardan toplamda 25 yılı bulan hapis cezası verildi. Ahmet Taş, 10 yıl 11 ay, Tuncer Çomakçı da 3 yıl 9 ay 25 güne mahkûm edildi.
Bu haber 1015 defa okundu

Utanç verici

Hurşit Başkurt
16 Ocak 2019 Çarşamba 02:25

Sattığın silahların kendine nimeslektaşına ve masum vatandaşa döneceğini düşünmeyen aptal ördeğin POLİS den önce insan olması gerekir. Bağlı olduğu şube müdürü veya amirine de idari ceza cerilmelidir, neden görmemiş neden sessiz kalmış, bir değil 5 degil defalarca yaşanan bir rezalet.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜRÜK YUMURTALAR TEŞKİLATTA

Remzi CANGÜVEN
11 Ocak 2019 Cuma 15:28

Düzgün insanlarımıza ve teşkilata güven kaybı yaşatan mayası ve kanı bozuk cibilliyetsizleri lanetliyorum !

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öz evlatlar di bunlar emniyetin.

Selim okumuş
11 Ocak 2019 Cuma 11:25

Ne oldu herkese kumpas kurarak dosya hazirlayan sözde emniyetin öz evlatlari meslektaşlarina bile kendileri gibi dusunmediği icin herturlu kumoasi kurarak hayatlari mahvettiler ve hakim savcilarda bunlara inanip savunmalari kayle almiyordu. Rabbim buyuktur herkesin cezasini verecektir. Kaçakçilik şubesinde çalişanlarin çoğu bu ve bunun gibi pisliklere bulastigi kanaatindeyim.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla