09 Aralık 2016 Cuma 06:53
Kocaeli: 10°C
Yarın: 4°C / 11°C
  • 3,459 TL

  • 3,669 TL

  • 130,51 TL

  • 75.929

Öncekiler Sonrakiler

İZMİT POLİSİNİN SERZENEŞİ

İzmit polisinin serzeneşi
29 Mart 2016 Salı 14:00

.

Türkiye bir süredir bombalı saldırılar nedeni ile gergin günler geçiriyor. Terör korkusuna asılsız dedikodularda eklenince vatandaş ne yapacağını şaşırmış durumda. Zorunlu olmadıkça evlerinden çıkmayan vatandaşların huzur içinde yaşayabilmesi için Kocaeli Emniyet Müdürlüğü de önlemlerini üst düzeye çıkarttı. Bölgemizde bulunan tüm AVM'lerde artık polis ekipleri görev yapıyor.

 

POLİSLER SIKINTILI

 

Yaşanan Terör saldırıları üzerine polisin çalışlma düzeni de değiştirildi. Bir süredir Kocaeli Polisi 12-12 tabir edilen sistemde görev yapıyor. Haliyle polisler bu durumdan şikayetçi. 20 gündür 12/12 çalıştıklarını üstelik hafta izini bile kullanamadıklarını belirten polisler bu durumda rahatsızlar.

Bu haber 5100 defa okundu

Polis te insan..

gül fidan
31 Mart 2016 Perşembe 02:05

657 saylı devlet memurları gibi polisinde yemek ve fazla mesai ücreti veya izni olsun.polisten daha çok ve daha düzensiz çalışan memur var mı?polis 24 saat görevlidir diyen mevzuat çöp olmuştur artık değişmeli.polis evinde telefonunu kapatamıyor yasak, bu nedir?insan haklarına aykırı durumların hepsi polis mesaisinde var

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kimin umrundaki...

Kemal BAYRAKTAR
30 Mart 2016 Çarşamba 18:29

Polis çalışmış çalışmamış kimin umrunda ki çalışan polis halkın gözünde yöneticilerin gözünde boş görünüyor ama saat ücreti mesai yazsalar eğer mesai ye bırakırsalar namertim..

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çalışma sistemi

Sezayi Gürel
30 Mart 2016 Çarşamba 02:28

Bir çok il Ankara ve İstanbul illeri normale donmus iken Kocaeli hala neden 12/12 çalışıyor anlamış değilim.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gel ne olursan ol gel

savaşçı vatan
30 Mart 2016 Çarşamba 00:53

sadece 20 gün 12-12 çalıştınız diye sıkıldıysanız buyrun doğuya gelin burası daha rahat biz eve hiç gitmiyoruz 24 saat çalıştığımız gün çok. ayıp ayıp.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

12/12

Servet Gültaç
29 Mart 2016 Salı 17:17

Aynen serzenişe katılıyorum ve üstdüzey yöneticilerden başmüdürümüzden konuya eğilmesini istiyorum. Ayrıca bu şekilde memurdan orta amirden verim alamazsınız! Zorla güzellik olmaz !!!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla