23 Ocak 2017 Pazartesi 15:34
 
  • 3,769 TL

  • 4,045 TL

  • 146,88 TL

  • 83.207

Öncekiler Sonrakiler

MAĞDUR POLİSLER NE OLACAK?

Mağdur Polisler ne olacak?
19 Ağustos 2016 Cuma 19:00

.

İçişleri Bakanı Efkan Ala NTV canlı yayınında soruları yanıtladı.


Bakan Ala, "17-25 Aralık'ta 81 il emniyet müdüründen 74'ü FETÖ'cülerden de .Daire başkanlarının tamamı bunlardandı onları da aldık. 5 bin civarında kişiye soruşturma açtık" diye konuştu.


MAĞDUR POLİSLER İÇİN NE YAPILACAK


Emniyet içindeki FETÖ yapılanmasının yarattığı sorunlar geçmişte bir çok polisin haksız yere cezalandırılmasına neden oldu? Bu yapının kurbanı olan bazı polisler ihraç edildi. Girdikleri sınavlarda başarısız sayıldılar yada bu yapı yüzünden ceza aldıkları için sınavlara dahi giremediler ve yükselmelerinin önleri kapatıldı.Devlet bu FETÖcü çetesine üye Emniyet Müdürlerini tespit ettiğine göre mağdur polislerin hakları konusunda mutlaka çalışma yapmalı.

Bu haber 12848 defa okundu

Nerde adalet

Abdullah2
07 Aralık 2016 Çarşamba 05:51

Bu ulkede fetöculer amir oldu onlardan olmayanlar kaznamadı garibim ancak baspolis olabildi onunda icine ettiler.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adaletin devamı

Abdullah
07 Aralık 2016 Çarşamba 05:48

Fetöcu amirlerin büyük bi kismi ihrac edildiği halde bunlarun yerine gecmis yillarda mağdur olan komiser yard. Poli adaylarinin haklari iade edilmiyor da 80 saat dersle fiyo yada 2 yillik memur amir yapilarak gercek mağdur vatan evlatlarinin basina amir ataniyor. Bu nasil adalet bu nasil yönetim anlayışı tecrubesiz kisileri meslekte dirsek çürütmüş fetö haininin yuzunden magdur olmuş memurlarin üstüne amir atiyorlar. Bu adamlar polisligi daha ogrenmeden amir yapiliyor. Bizden olsunda ne olursa z

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

Abdullah
07 Aralık 2016 Çarşamba 05:39

Fetöculerin yüzünden teşkilat ta yapılan komiser yardımcılığı sınavinda yuksek puan aldığımız halde kazanamayan sınav magdurlariyiz. Bizim zamanımızda sınava giren fetoculerin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

1803 madur polisler

Remzi uguz
19 Ağustos 2016 Cuma 21:20

Devletimiz bizim çoçukları 17-25- Aralık tan sonra bizim çoçukları bu örgütün eline bıraktı 2015 yılı PMYO bitirdik diplomaları aldık sınav yaptırıyoruz dediler içlerinde paralelcileri atlasınlar dediler neyazıkki bizim çoçukları paralel damgası vurdular.Başarısız diyerek elediler.Özellikle devletimizin tüm kurularına yazdık anlattık ama duyurmadık.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Susuyoruz

Savaş Akbulut
19 Ağustos 2016 Cuma 20:04

Bunların yüzünden ezildik,sindirildik, austurulduk, hakaret ve tehditler aldık. Teşkilat içindeki disiplin kurulları bunların ellerinde oldugundan soruşturmalar dahi kapatıldı,sonuçsuz kaldı. Daha ne diyelim, kime güvenelim.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla