18 Kasım 2017 Cumartesi 22:24
 
  • 3,875 TL

  • 4,571 TL

  • 161,11 TL

  • 106.239

Öncekiler Sonrakiler

POLİSLER İSYANDA

Polisler isyanda
22 Haziran 2017 Perşembe 15:10

Bir bardak su bile vermediler

Başbakan Binali Yıldırım dün Gebze'de TRT ve Anadolu Ajansının dışında yerel ve ulusal medyanın alınmadığı iftar proğramına katıldı.


Binlerce kişinin katıldığı iftar için il merkezi'nden ve diğer ilçelerden takviye polis ekipleride Gebze ilçesi'nde görevlendirildi. İftar programında gförev alan bazı polislerin sosyal medyada paylaştıkları yazılar ise oldukça dikkat çekici oldu. Gebze'ye takviye polis ekibi olarak gelen polislerden biri sosyal medyadaki polis sayfasına yazdığı yazıda;

'Kocaelinden yazıyorum. Bugün sayın başbakanımızın iftar programı sebebiyle Gebze'ye geldik. Kumanya verilir diye bekledik ama sagolsunlar bir bardak su bile verilmedi. Bisküvi ile iftar yaptık. Değersiz olduğumuzu biliyordum ama bu kadarını da beklemiyordum. Mübarek Kadir gecesi Kocaeli Emniyeti ve diğer tüm ilgililere çok çok teşekkür ederim.'


Polis memurunun yazdığı bu yazıya onlarca yorum yapıldı. Yapılan yorumların bazılarında haberin yalan olduğu öne sürülürken bir çok sosyal medya kullanıcı da Vicdansızlık şeklinde yorumlar yaptı.



Bu haber 22303 defa okundu

arastırın

özay meydan
26 Haziran 2017 Pazartesi 17:21

bir gazete olarak sıze dusen .olay dogrumudur degılmıdır dıye arastırmaktır.dogru ıse halkı arkana al yanlısı duzelttırt.eger yalansa haber baslıgıını duzelt

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sitem

Metin
23 Haziran 2017 Cuma 19:03

Tuttukları oruç kabul oldu mu?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

polis haklı

ayhan kılıç
23 Haziran 2017 Cuma 03:21

Bende bir vatandaş olarak geldiğimiz iftardan aç döndük iftar programı evimin merdiveninin dibinde yapıldı bizde indik ama polisin yazdığı gibi bizde bulgur pilaviyla iftar açtık onca polis vardı biz neyse bir sekilde doyduk ama onlar aç kaldı bu organizasyonu üstlenen firmayı kınıyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla