18 Ocak 2018 Perşembe 19:03
 
  • 3,771 TL

  • 4,624 TL

  • 161,63 TL

  • 116.856

Öncekiler Sonrakiler

ÇAKMAKLAR KÖYÜ ÖLÜLERİNE SAYGI İSTİYOR

Çakmaklar Köyü ölülerine saygı istiyor
02 Temmuz 2017 Pazar 23:00

Bu çağrı sahipsiz kalmamalı

Bu günlerde ender rastlanan bir İMECE çalışmasını Kandıra/Çakmaklar Köyü her yıl gerçekleştiriyor. Her yıl köy imecesi ile temizlenen köy mezarlığı bu yıl da  Çakmaklar Köyü Sosyal Yardımlaşma Dayanışma Çevre ve Kültür Derneği destekleriyle   temizlendi.


GÜCÜMÜZ BİR YERE KADAR


Çakmaklar Köyü Sosyal Yardımlaşma Dayanışma Çevre Ve Kültür Derneği Başkanı Şükrü Başaran yaptığı açıklamada ' Bizim yaptığımız çalışma akrabalarımızın  bulunduğu köy mezarlığının sadece içini kapsıyor.Yıllardır mezarlığın çevresine çit yada duvar yapılması için yaptığımız girişimlere cevap alamadık. Yabani hayvanlar mezarlarımızı kazıyor, buda bizim içimizi acıtıyor. Köy mezarlığı köye 1 km mesafede. Mezarlıkta cenaze defin zamanlarında tuvalet ve abdesthane olmadığı için sıkıntı yaşanıyor. Çevredeki bir çok köyün yararlandığı hizmetler ne yazık ki Çakmaklar Köyü'ne ulaşmadı.'dedi. Başaran ayrıca çalışınca oluyor fakat Çakmaklar Köy halkının gayreti bir yere kadar. Atalarımıza karşı boynumuz bükük. Bu konuda yetkililere, ivedilikle aksiyon alınması amacıyla, bir kez de sizler aracılığı ile ulaşmak istiyoruz. Yol ve benzeri hizmetlerde her zaman geri planda kalan Çakmaklar Köyü,  kendi alın terleriyle yaptıkları çalışmalara artık destek olunmasını istiyor. 'diyerek yetkilileri göreve davet etti.






Bu haber 2616 defa okundu

ayinesi iştir kişinin lafa bakilmaz

Seyfullah Maden
03 Temmuz 2017 Pazartesi 13:45

Bu sözün hakkini veren Çakmaklar Köyüne selam olsun.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hey gidi eski günler

Sabri SAYAR
03 Temmuz 2017 Pazartesi 11:03

bu çalışma beni çocukluğuma götürdü. Eskilerde her iş böyle el birliği ile yapılırdı. Şimdilerde yan komşumuzdan bile haberdar değiliz. Herkesin deniz ve piknikte geçirdiği bir günü insanların mezarlık temizliği olarak örnek bir çalışmaya dökmesi çok güzel. Sizlere madden destek olamasam da manevi desteğim sizlerle. Allah sizlerden razı olsun.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

destek olmak lazım

fahri bozçay ist.
03 Temmuz 2017 Pazartesi 10:55

mezarlıkların eşilmesi çok vahim bir durum. yetkililer lütfen destek olun. Çakmaklar Köyü sizler gerçekten verdiğiniz gayret ile örnek bir çalışma sergilemişsiniz. Çoğu kişinin bir yabani otu bile kopartmadığı mezarlıklar için yetkili merciiler acilen destek olmalıdır.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rahmetlilere Saygı

Yusuf B.
03 Temmuz 2017 Pazartesi 10:51

Hepimizin birgün gideceği yer orası. Mezarlıklara acilen gereken ilgi gösterilmeli. Yetkililerden ricam bu konuda yardımcı olmaları.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla