23 Eylül 2017 Cumartesi 23:01
 
  • 3,495 TL

  • 4,178 TL

  • 146,14 TL

  • 104.123

Öncekiler Sonrakiler

HAMZABEY ÇİFTLİĞİ TEPKİ ÇEKTİ

Hamzabey Çiftliği tepki çekti
03 Eylül 2017 Pazar 23:06

.

Malum Kurban Bayramındayız.

Allah rızası için durumu müsayit olanlar kurban kesip ihtiyaç sahiplerine dağıtıyor.

Allah kestiğiniz kurbanları, hayırlarınızı kabul etsin.


Kurban kesimi için son yıllarda modern kesimhaneler hayatımıza girdi.

Sokak ortasında yaşanan kötü görüntüler yavaş yavaş ortadan kalkıyor.

Ancak bu akşam saatlerinde sosyal medyaya yansıyan bir görüntü büyük tepki çekti.

Kandıra'da bulunan ve ilimizin en büyük mahallerinden biri olan Yahya Kaptan'da da vatandaşlara ürün satan Hamzabey Çiftliğinin yayınladığı fotoğraf yuh dedirtti.

Görüntüleri yayınlayan muhtemelen çiftlik sahibi kişi Kurban bayramının 3.günü kendi kurbanlarını kestiklerini ve uzun uğraşlar sonucu sözde Sanat eserinin önünde verdiği pozla vatandaşlardan büyük tepki topladı.




Bu haber 2034 defa okundu

Emek

Kadir akgüneş
04 Eylül 2017 Pazartesi 10:38

Bu arkadaşımız uğraşmayı farkı seven bi arkadaş yaratıcı birisi bu olmasaydı iyiydi ama yinede uğraşmış saygı göstermek lazım ben kötü bi düşün ceyesahip olmadığını düşünüyorum abartmayalım ltf.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla