30 Mart 2017 Perşembe 13:45
 
Öncekiler Sonrakiler

HAYDİ VALİ GÜZELOĞLU İSMETPAŞA'YA

Haydi Vali Güzeloğlu İsmetpaşa'ya
25 Kasım 2015 Çarşamba 00:23

Taraftar Valiyi tribünde görmek istiyor

Kocaeli Valiliğine atanmadan önce Mersin Valiliği görevinde bulunan ve halkın büyük sevgisini kazan Hasan Basri Güzeloğlu, Kocaeli'nde göreve başladığı günden beri Kocaelispor maçlarına hiç gitmedi.

Mersin'de görev yaptığı süre içinde Mersin İdman Yurduna yakın ilgi gösteren, süper lig için her türlü desteği esirgemeyen Vali Güzeloğlu, Kocaeli'de göreve başlamasının ardından Kocaelispor taraftarı Vali amcalarının kulübe sahip çıkacağını ve destek vereceğini düşündü ama bugüne kadar Vali Güzeloğlu Kocaelispor'a hep mesafeli durdu. Ya da kamuoyunda Kocaeslipor ile yan yana gelmemeye özen gösterdi. Geçtiğimiz sezon Amatör bir maçta seyirci rekorunun kırıldığı karşılaşmayı bile takip etmeyen Güzeloğlu taraftarı oldukça üzdü.

HAYDİ VALİ BEY BU SEFER GEL

Geçtiğimiz haftasonu Tekirdağ deplasmanından 3 puan alarak liderlik koltuğuna oturan yeşil siyahlı ekibimiz bu hafta sahasında Arnavutköy ile karşılaşacak. Cefakar taraftarlar ceplerindeki son paralar ile Kocaelispor-Arnavutköy maçın için hazırladıkları dövizleri şehrin dört bir yanına asarak kent insanının Kocaelispor'a sahip çıkmasını bekliyor. Şehrin en tepe yöneticisi özellikle futbolun destekçisi Vali Hasan Basri Güzeloğlu'nun maça gelmesini bekleyen taraftarlar Vali beye çağrıda bulundu. Sosyal medya sayfalarından Vali Güzeloğlu'nun twitter adresini  ( @Hasan_Guzeloglu )paylaşan taraftarlarımız Güzeloğlu'nu Arnavutköy maçına davet etti. Bugüne kadar Kocaelispor'u uzaktan izlediğine inandığımız Vali beyin taraftarın bu çağrısına sessiz kalmayacağını ve yeşil siyahlı aslanları izlemek için tribünde yerini alacağına inanıyoruz.
Bu haber 1553 defa okundu

sorumsuz sayın vali

Kocaelispor
25 Kasım 2015 Çarşamba 08:52

Gelmesin gerek yok birlik spora yardım etsinler

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nasıl gelsin ki?

Gelmez
25 Kasım 2015 Çarşamba 01:40

Ne FİKRİ var ne IŞIK

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tek AŞK Kocaelispor

Birlik burada
25 Kasım 2015 Çarşamba 01:27

Birlik mi arıyorsunuz, gelin hafta sonu maçımıza Taraftar nasıl kenetlenmiş BİRLİK olmuş görün

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

En büyük Körfez

Yeşil Siyah
25 Kasım 2015 Çarşamba 01:22

Edirne'de sahada vali varken Kocaeli'de olmaması garip.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biizi sevmin mi?

Taraftar
25 Kasım 2015 Çarşamba 01:16

Vali beyin buraya geldiğini duyunca taraftar olarak heyecanlanmıştım. Hep heyecanda kaldı. İnşallah bu sefer heyecanımıza ortak olur

0 Beğendim
0 Beğenmedim