15 Ağustos 2018 Çarşamba 12:01
 
  • 6,139 TL

  • 6,958 TL

  • 243,63 TL

  • 91.844

Öncekiler Sonrakiler

HÜSEYİN EROL'DAN ÇOK ÖNEMLİ KAMPANYA

Hüseyin Erol'dan çok önemli kampanya
10 Ağustos 2018 Cuma 10:38

Bu kadar derdimiz varken gitmeyin

Biz İzmitiz Grubu kurucusu kentimizin özel isimlerinden biri olan Hüseyin Erol, toplumsal duyarlılık gerektiren her olayı mutlaka yakından takip eder ve sonuca ulaşması için elinden gelen gayreti gösterir.


Erol, BİZ İZMİTİZ Grubundan yaptığı paylaşımla İzmit Belediyesi'nin 89 kişilik yurt dışı gezisini eleştirerek, bu gezinin iptal edilmesini istedi.


İŞTE O PAYLAŞIM


İZMİT HALKININ VİCDANINA SESLENİYOR VE ŞİKAYET EDİYORUM.....

Ekonomik sıkıntıların had safhaya çıktığı, dövizin tavan yaptığı, halkın geçim zorluğu çektiği ve hükümetimizin tasarruf tedbirleri ile kemer sıkmaya başladığı bir dönemde İzmit Belediyesi, 89 kişilik muhtar heyetini ve kadrolu belediye refakatçilerini, tüm masrafları belediye bütçesinden karşılamak kaydıyla, 5 gün- 4 gece yurtdışı kültür turuna götürme kararı almıştır. Öncelikle kentin bir evladı olarak bu zamansız ve gereksiz geziyi düzenleyenleri vicdanlı ve sağduyulu olmaya davet ediyorum. İzmit’in çözüm bekleyen onlarca sorunu varken bu hovardalığı nasıl açıklayacakları çok da merak ediyorum. Tek derdimiz buymuş gibi düzenlenen gezinin amacı, muhtarlara Avrupa’yı göstermek midir, yoksa 2019 yerel seçimleri için bir ön hazırlık mıdır? Bu düşüncelerimden hareketle, İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan’ı, bizlerin cebinden çıkacak binlerce lira ile yapılacak bu gereksiz gezi programından vazgeçmeye davet ediyorum. Ortalık yangın yeri iken, önümüzdeki ay gerçekleştireceğiniz gezi programı ile ilgili tavrınızı yakından takip edeceğim. Israrcı olmanız halinde ise İzmitlilerden imza toplamaya başlayacağımı, oluşacak olan imza stoğunu da, ibret vesikası olarak her platformda paylaşacağımı ve gereken yerlere ulaştıracağımı kamuoyunun bilgilerine arz ederim. Sevgi ve saygılarımla. İzmit. 10 Ağustos 2018
Biz “İzmitiz” Grubu kurucusu Hüseyin Erol

Bu konudaki fikrime katılanlar, İzmit’i ve ülkesini sevenler beğeni yaptıktan sonra lütfen yorum da yazsınlar ve kopyala yapıştır yöntemi ile kendi sayfalarında paylaşsınlar...
Bu haber 5609 defa okundu

AKP liler,Osmanlı savurganlığını devam ettiriyorlar

Aziz Şibga
14 Ağustos 2018 Salı 11:20

Ekonomi baş aşağı,savurganlık devam,üretim yok,tüketim çok,savurganlık hat safhada,ekonomik düzelmenin şartlarından biri de tasarruf yapmak,batıyoruz,fakir çok ezilecek.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aslan abim benim..

Kemal sever
13 Ağustos 2018 Pazartesi 13:54

Sana her makam yakışır. Bugüne kadar neye elattıysan alnını akı ile çıktın. Sen bu İzmit'i uçurursun abicim. Bu chp inşallah kafayı çalıştırır da seni İzmit belediye başkanı adayı yapar. Ellerinden öperim abicim.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Destek

Orhan görsen
13 Ağustos 2018 Pazartesi 07:19

Hüseyin başkanımın düşüncelerini ve paylaşımını destekliyorum şu zor günler gecirdiğimiz zamanda olacak şey değil nevzat başkanında duyarsız kalmıyacağını düşünüyorum üç beş kişiye sevimli olacaz diye milletle dalga gecmeyin

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Avrupa gezisi

Hakan Baymak
11 Ağustos 2018 Cumartesi 23:49

Size tamamı ile katılıyorum. Ülkenin böyle ciddi ekonomik sorunlarla savaştığı zamanlarda böyle bir gezi saçmalıktan başka birşey değildir ve sizin bu konuyu dile getirip örnek bir hareket yapmanizdan gurur duyuyorum. Sizi destekliyorum

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muhtarlara yurt dışı gezisi

Nazmi Ertugral
11 Ağustos 2018 Cumartesi 22:39

Bunu duzenleyeni de katılan da şiddetle kınıyorum. Ülkeyi bu hale getirenlerin mahalle yanarken saç tarar gibi vicdanlara ve genel ahlaka aykırı bulduğum bu geziye vicdan sahibi muhtarların katılmamasını talep ediyor,katılanlara da düzenleyip milletin parasını bu şekilde çarçur edenlere de söyleyecek sözümüz olduğunu hatırlatmak istiyorum.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla