21 Ocak 2018 Pazar 11:42
 
  • 3,810 TL

  • 4,657 TL

  • 162,94 TL

  • 115.147

Öncekiler Sonrakiler

SELMAN YILDIRIM'DAN ÇOK KONUŞULACAK VEKİL LİSTESİ

Selman Yıldırım'dan çok konuşulacak vekil listesi
31 Ağustos 2016 Çarşamba 00:14

Hürriyet ve Tarhan olmazdı

CHP eski İzmit İlçe Başkanı Selman Yıldırım bugün ilimizde bir dergiye verdiği roportajda oldukça ilginç konulara değişmiş.


Selman Yıldırım istesem 7 Haziran ve 1 Kasım seçimlerinde milletvekili olurdum. Ancak ben istemedim. Benim hayalim Belediye Başkanlığı diyerek yapılacak ilk seçimlerde İzmit Belediye Başkanlığına adaylığını şimdiden ilan etmiş.


VEKİL LİSTESİ YANLIŞTI


Selman Yıldırım ropörtajında ayrıba Milletvekili listesinin yanlış olduğunu savunarak 'Genel başkanımızın kadın aday isteği vardı. Ben olsam Sezer Komsuoğlu’nu ikna eder ve birinci sıraya koyardım. Yalçın Kuşkan’ın vekil olması için çalışırdım çünkü İzmit’in yüzde 47’si Manav-Macır. Haydar Akar yine seçilecek yerde olurdu. Biz objektif olup böyle bir liste yapsaydık 4 milletvekili çıkartırdık.' diyerek halen CHP Milletvekilleri olan Fatma Kaplan Hürriyet ile Tahsin Tarhan'ın listeye konulmasını üstü kapalı olarak eleştirmiş.

Bu haber 5142 defa okundu

selman

vatandas
01 Eylül 2016 Perşembe 22:35

Bu selmandan bir b.....k olmaz.chp bunlara kaldıysa izmitte başarı hayal.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yakışıksız

Haddini aşmış
01 Eylül 2016 Perşembe 02:27

Selman Yıldırım gibi siyaseti bilen birinin ağzına hiç yakışmamış bu sözler.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yuh olsun

Yazık
01 Eylül 2016 Perşembe 01:36

Bu partiye emek veren, sokaklarda kar kış demeden görev yapan kadınlara terbiyesizlik yapmışsın Selman bey.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dogru

zeki
31 Ağustos 2016 Çarşamba 21:46

Bravo Başkan çok doğru söylüyor.Kadın aday için saptanması da doğru.Şimdi de durum ortada

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

Günaydın
31 Ağustos 2016 Çarşamba 11:45

Bence doğru tespit yapmış. Başarı ortada. Vekillerin durumuda ortada. 7 Haziran'dan sonra 1 Kasım'a aynı liste ile gitmek yanlıştı. Bunu göremediler sonuç ortada.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla