23 Eylül 2017 Cumartesi 01:30
 
  • 3,495 TL

  • 4,178 TL

  • 145,95 TL

  • 104.123

Öncekiler Sonrakiler

ALİ 'CENGİZ' OYUNU

Ali 'CENGİZ' oyunu
07 Ocak 2016 Perşembe 14:00

CHP yönetiminde neler oluyor?

1 Kasım seçimleri önce görevinden istifa eden CHP Kocaeli İl Başkanı Cihat Altınyuva'nın yerine Cengiz Sarıbay atanmıştı. Sarıbay, atama ile geldiği il başkanlığı seçimi için tek aday olarak girdiği kongreden bu kez seçilmiş başkan olarak çıktı.

 

MAZBATA ALMADAN İSTİFA GELDİ

 

Cengiz Sarıbay atama ile geldiği il başkanlığı sırasında Gökhan Darcan'ın da aralarında bulunduğu yönetim ile görev yapmıştı. 27 Aralık günü gerçekleşen olağan kongre öncesi Cengiz Sarıbay, Gökhan Darcan'ı yeniden ekibine dahil etmek istesede Darcan yönetime girememişti. Göreve seçilen yeni yönetim mazbatalarını almadan 1 gün önce CHP Körfez ilçeden yönetime yazılan Güzin Çelik, sağlık sorunları gerekçe göstererek istifa etmesi oldukça ses getirmişti.

 

Ali 'CENGİZ' oyunu mu?

 

Göreve başlamadan sağlık gerekçesi ile görevinden istifa eden Güzin Çelik'in CHP üyesi bile olmadığı ortaya çıkınca Sarıbay'ın bunu bilmemesi imkansız yorumları yapılmaya başlandı.İddialara göre Çelik'in zaten bu görevden ayrılmak zorunda kalacağını düşünen Sarıbay'ın kadın yedek üye yazmadığı ve yönetimine almak istediği Gökhan Darcan'ı 1.sıra yedeği olarak yazarak yeniden yönetime almayı planladığı konuşuluyor. 27 aralık tarihinde gerçekleşen kongrede Gökhan Darcan'da çizik yiyenler arasında olmasına rağmen Sarıbay tarafından yönetime davet edilmesi, bazı CHP'lileri çok kızdırdı. Sarıbay'ın bu durum karşısında nasıl bir tavır sergileyeceği ise merak konusu.

Bu haber 2527 defa okundu

gerçek emekçi

partili
08 Ocak 2016 Cuma 08:50

partimizde sahalarda amele gibi koşan kadınlar var yıllardır onlardan yönetimlere koyulmalıydı yüzünü hiç görmediğimiz sahada partiye emeği olmayan kadınları koyuyorsunuz üstelikte üye olmayan.bu parti ne zaman haklıya hakkını vericek merak ediyoruz...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

PES DOĞRUSU

HÜSEYİN ATİK
07 Ocak 2016 Perşembe 18:38

Cengiz bey iyi senaryo yazmış ve uygulamış.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AYIP

Karamürselli
07 Ocak 2016 Perşembe 17:54

Ayıptır yahu partiyi ne hale düşürdü.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla