23 Ekim 2017 Pazartesi 03:49
 
  • 3,689 TL

  • 4,341 TL

  • 151,35 TL

  • 108.489

Öncekiler Sonrakiler

KOCAELİPSOR GECE MAÇINA HAZIRLANIYOR

Kocaelipsor gece maçına hazırlanıyor
11 Şubat 2016 Perşembe 23:12

.

Süperlig'de fırtınalar estiren, Türkiye Kupasını 2 kez müzesine götüren yeşil sihaylı ekibimiz küllerinden yeniden doğuyor.


Kentin önemli isimleri sırtını dönsede camia kenetlendi.

Adım adım zafere doğru yol alıyor.

İzmit İsmetpaşa'da destanlar yazan şanlı Kocaelispor mabedinde yaşadığı son sezon en önemli sezon.

Çünkü İsmetpaşa satıldı ve yerine AVM yapılacak.

Kocaelisporu yok edemeynler anılarımızı yok etmek isteselerde,

Bu taraftar buna asla izin vermeyecek.

Bu yıl 50. şeref yılımızı kutlayacağız.

Belki ligimiz Amatör,

Belki Bölgesel Amatör Ligdeyiz amma...

Süper lig ekiplerinin kıskançlıktan çatladığı,

Her hafta seyirci rekorlarının kırıldığı,

14 Şubat sevgililer gününde en büyük AŞK Kocaelispor diyecek taraftarları ile yine destan yazacağız.

Yine düşman çatlatacağız.

Uzun süredir taraftar gece maçına hasret...

Meşale şovu ile İsmetpaşa'yı yakmaya hazırlanan taraftar gece maçı bekliyor.

Taraftarın beklediği o maç çok yakında inşallah olacak.

Kocaelispor Edirnespor müsabakası 13 Mart günü İsmetpaşa'da gece oynanacağı haberleri taraftarları heyecanlandırdı.

Eğer son dakika aksiliği çıkmaz ise 13 Mart günü bu kentten yakılan meşalaler Türkiye'de büyük ses getirecek...

O muhteşem güne hazır mıyız Kocaeli...



Bu haber 3900 defa okundu

.

kocaelispor
13 Şubat 2016 Cumartesi 00:19

Ygsden çıkıp geliriz m**** olur

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

meşale

feyyaz
12 Şubat 2016 Cuma 10:31

bu haberi yazan kimdir ama aklından şüphe duymadım desem yalan olur.Stadlara meşale ****k yasak.cezası var.kaldıki bir kocaelispor taraftarı olarak astım hastası olan 7 yaşındaki çocuğumla o maça gitmemi şimdiden engellediniz.sizin bu tip olaylara engel olmanız gerekirken taraftarı bu yönde teşfik etmeniz ne kadar doğru ?????

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla