27 Mayıs 2017 Cumartesi 05:22
 
  • 3,578 TL

  • 4,000 TL

  • 145,63 TL

  • 97.533

Öncekiler Sonrakiler

REKOR GELECEKSE ŞİMDİ TAM SIRASI

Rekor gelecekse şimdi tam sırası
20 Aralık 2015 Pazar 23:05

50 yıllık rekorun şimdi tam sırası

Bölgesel Amatör Lig 12.grupta dolu dizgin şampiyonluğa yürüyen Kocaelispor son 6 karşılaşmadan galip ayrıldı ve 50 yıllık tarihinde 3.kez 6'da 6 yaptı.

 

En son 1991-1992 sezonunda açık ara şampiyonluk ipini göğüslediğimiz ve 2 kez 6'da 6 yaptığımız sezon sonrası yeşil siyahlı ekibimiz bugün Babaeski deplasmanından 5 golle döndü ve  3.kez 6'da 6 yaptı. Geçtiğimiz sezon İzmit İsmetpaşa'da 20 bin 745 seyirci ile Amatör bir futbol maçında seyirci rekoru kıran Kocaelisporumuz  bu hafta evinde Ergene Velimeşespor'u konuk edecek. Kocaelisporumuz bu maçı kazandığı takdirde 50 yıllık şanlı tarihinde ilk kez 7'de 7 yapmış olacak.

 

BU REKORU ANLAMLI KILALIM

 

Kocaeli Gazete ekibi olarak sezon sonunda şampiyonluk ekibini göğüsleyeceğinden şüphe duymadığımız şanlı Kocaelisporumuzun tarihine bir not düşmek adına bir önerimiz var. Gelin  yeni bir rekora imza atalım. Hem 7'de 7 yapalım, hemde 20 bin 745 seyirci rekorumuzu, üstelik Süperlig ekipleri seyirci kıtlığı yaşadığı bu dönemde 25 bin yapıp herkesi kıskandıralım....

Ne dersiniz?

Bu haber 2536 defa okundu

halkın takımı KOCAELİSOR

Aysun Saltabaş
21 Aralık 2015 Pazartesi 12:59

sıkıntı yok bekle bizi şampiyon

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilet Fiyatları

Mustafa Güler
21 Aralık 2015 Pazartesi 12:27

Rekor isteniyorsa önce bilet fiyatları düşürülmelidir

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bize uyar

metin mert
21 Aralık 2015 Pazartesi 10:59

sıkıntı yok bize uyar .pazar günü oradayız.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

rekor diyorsan

Burak
21 Aralık 2015 Pazartesi 10:42

Rekor diyorsan dağ tarafını da açman lazım iki maç önce de dediniz dağ tarafı kapalı nasıl olacak o rekor üstüste mi çıkalım.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla